söndag 13 november 2011

Fars dag..

Idag har det varit en kanonbra dag. Jag fick post i fredags av mina tre äldsta barn. De hade skrivit ett fint brev och skickat med en present. Det var en smörkniv.

På tåget på väg hem från jobbet idag så pratade jag med dom i telefon. Tiffany berättade att hon hade märkt att jag inte hade nån smörkniv i trä här hemma och gjorde då en i träslöjden åt mig.

De är så påhittiga. När jag kom hem så hade Emma och de Isis och Freja dukat fram lite fika och överraskade mig.

De hade gjort en fin OCH god tårta. Freja var nogrann med att påpeka att där fanns GOOOOOOOODIS på tårtan.

Jag kan med andra ord inte klaga på nåt. Jag är otroligt lyckligt lottad att jag har så underbara och fina barn.

Barn är livet.... Så är det bara.

Nä, nu väntar sängen efter en lång dag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar