söndag 20 november 2011

Ny vecka..

Nya utmaningar.

Idag när jag skulle iväg så frågade jag Isis (som tvunget ville att jag skulle bära henne) om hon var så kramig att jag var tvungen att bära henne. Till svar fick jag ett sött: Jaaaaaaa....

De är så härliga. Och de pratar heeeela tiden nu nästan. Det kommer många nya ord i en rasande takt. Det är så kul när de sitter och diskuterar med en.

Hur som helst så är barnen nu lämnade på förskolan/fritids och jag väntar på bussen vid stationen.

En intressant syn som jag möttes av var att cykelparkeringen var delvis avstängd pga att den skall asfalteras. Det underliga är att det var fullt av cyklar kvar där. Se bilder nedan.

Hur som helst så har det varit en riktigt bra helg. Jag fick dessutom både putsat fönster och städat i min "pysselhörna".

Nu kommer bussen. Hej så länge 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar