lördag 25 februari 2012

Lördag morgon

‎05:20 (efter en natt där Isis sovit oroligt och vaknat ett par gånger helt hysterisk):
Tiffany: -Pappa ska vi upp och dricka the med honung i?
Jag: -Ja, jag lovade dig det igår ju. Jag trodde dock inte att du skulle vakna så HÄR tidigt.
Min hjärna: -Du har lovat, det är bara att gå upp hur trött du än är.
Min kropp: -GALNING!!! Kudden är SÅÅÅÅ bekväm!!
Mitt hjärta: -Har man lovat sina barn något så har man och de är viktigast i världen!!
Min hjärna: Jag håller med!!
05:25
Tiffany: Är du trött pappa??
Jag: Ja, det är jättetidigt och hela världen sover.
05:30 på ovanvåningen
Jag: Mikael, Joakim... Är ni uppe redan.??
Mikael och Joakim (samtidigt): Ja, men vi har bara varit uppe en halvtimme eller nåt och spelat.
Tiffany: Sa du inte att hela världen sover?
Jag: Jo, nu gör vi the.

Hihi... alla dessa frågor. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar