onsdag 14 december 2011

Buss 520

Ja vad säger man. Kom på imorse att jag glömt att kolla de nya buss/tågtiderna. Chansade lite och tog tåget. När jag kommer till Åstorp där jag chansade på att byta idag så missade jag bussen där eftersom tåget var försenat.

Jag väntar då på bussen efter som då till och med var lite tidig. Vi hann inte ifrån åstorp innan bussen la av. Så nu sitter vi här och motorn startar inte. Ja, vad ska man säga? Chauffören ringer nu till nån serviceperson så får vi se vad som händer.

I övrigt så rullar saker och ting på för fullt. Julkaoset är igång och det går bra på jobb nu. Riktigt kul att gå till jobbet. Vi är ett riktigt bra gäng på avdelningen och alla är riktigt duktiga.

Oj, nu startade motorn här. Jag kommer kanske i tid till jobbet. :)

Vilket tråkigt väder vi har förresten. Snöblandat regn, kallt och blåsigt. Usch.


2 kommentarer: