tisdag 6 december 2011

Nattsömn..

Klockan tre-halv fyra natten till igår väcktes vi av att det lät från Isis och Frejas rum. Emma gick upp för att se vad som hände. Då var tydligen Isis och Freja uppe och hade dragit ner sängkläder och madrasserna på golvet. De ville tydligen inte somna om. Lite senare på förmiddagen så fick jag ett sms att de gått och lagt sig för att sova.

De är för härliga.

Ikväll så kom Isis in i vardagsrummet. Hon smiter förbi mig när jag säger att hon ska gå in och lägga sig igen. Sen kryper hon upp i soffan med en kudde och bäddar ner sig med en filt. Hon är ju bara för go. Nu har hon precis gått och lagt sig igen och det ska jag med göra. Blir tidigt imorgonbitti. Emma ska jobba så jag får lämna barnen på skolan.

Det springer ju runt en äckelgubbe i byn så man har ju inget val.

nä sängen kallar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar