tisdag 6 december 2011

Ledig och tidig morgon

Idag jobbar Emma och jag är hemma med de små. Vaknade efter aldeles för få timmars sömn av att mitt larm ringde. Jag hade såklart glömt av att det var aktivt.

Nu är man iallafall uppe, barnen är klädda, har ätit frukost och nu är det bara ytterkläder och skor kvar. :)

Freja ville bestämt plocka undan våra glas och stoppa in dom i diskmaskinen. Den är ganska spännande tycker hon. Sen hjälpte hon mig att plocka undan smör och pålägg.

Sen sa hon: "Sååå, sitta här på stooolen." Så hoppade hon upp på stolen vid datorn och väntade. Jag loggade in på datorn för att se vad hon skulle göra sen. Då tar hon musen och klickar på Facebook och sen sitter hon och scrollar nedåt på sidan med hjulet på musen och kommenterar alla bilder hon ser. :)

Vad dom kan dom små.

Nä dax att gå med barnen till skolan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar